tvätt

All denna tvätt..
tycker inte att jag gör annat än o tvätta hela dagarna, minst en maskin om dagen gör jag ju. Och idag har jag till och med gjort två¨maskiner. Förstår inte hur man kan ha så mycket tvätt på två personer. Aja

IGår..
Åkte jag inte till överby för att veckohandla lite. Var ett bra tag sen vi handlade så de ekade riktigt i kylskåpet.
Köpte en ny vit serveringsskjorta som jag ska ha imorgon när jag ska jobba(vilket jag inte alls har lust med), en asgoo tröja köpte jag oxå. Samt de viktigaste en ny plattång som verkligen behövdes. På min gamla så var ju plattorna sönder så mitt hår förstördes riktigt mycket av den. Köpte ju inte den billigaste heller, men ska man ha bra grejer så är de lika bra att gå upp några prisklasser. Köpte en som man till och med kan platta med på vått hår. Perfekt.

Igårkväll fick min sambo något ryck att vi skulle ut i skogen och plocka svamp, och jag hängde givetvis med och tog med oss båda hundarna som ocå tyckte de var görskoj.. Fick nästan en hel kassa med bara gula kantareller. Usch, för att rensa dom, dom få ligga några dagar och torka till sig lite för dom var riktigt blöta.

Jaha imorgon ska man jobba ocå då, servera på något stort kalas som ska vara på vänerparken. Känner inte alls för de, helger och sena kvällar/nätter är ingenting för mig längre. Avskyr de verkligen.  Men men, snäll som man är så kan jag aldrig tacka nej, och pengar behövs ju alltid.

Trivs så himla bra med att vara hemma och hjälpa älskligen med hans jobb och ta hand om huset m.m.





Kommentarer
Postat av: Liinda

När jag flyttar ut så kan vi plocka svamp till sammans :D

2010-08-20 @ 11:23:42
Postat av: Jennie ♥

ja tack till kantareller!!!

2010-08-23 @ 12:45:49
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

mamma tycker med att kantarellerna ser goda ut :)

2010-08-24 @ 17:42:45
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0