Phu.. nu ska jag försöka pusta ut och gå ner lite i varv..

Jobbat..
har gått väldigt bra idag, får lära mig nya saker varje dag.. och nu känner jag oxå att jag kan kassan riktigt, bara alla olika priser som är svåra att komma ihåg.

Efter jobbet..
tog jag mig faktiskt en sväng till överby, hade sett en tröja på ginas hemsida som jag ville ha. Fick även köpt en mössa lagom nu tills de börjar bli kallare tider.

Åkte sedan hem,
 väl hemma så plockade jag iordning lite medans älsklingen stod ute och klyvde ved. Bärde upp diskmaskinskartongen(berättar mer om den nedan) och så¨bar jag även upp dynerna till utemöblerna (tro inte att dom kommer behövas mer detta året).
Energi till tusen hade mina små godingar så på med koppelna och ut och traskade en liten promenad med dom, dom tycker de är så himla roligt...

När jag kom tillbaka så tog jag tag i gräsklipparen och klippte klart andra halvan(älskligen hade klippt ena halvan innan idag), ställde även in utemöblerna, säsongen för dom är över. Hjälpte även älskligen lite med att kasta in  veden, han har sån energi han oxå så han står fortfarande där ute.. Tråkigt, men de måste göras.

Just de, nu ska jag berätta för er..
Jag skrev ju förra veckan om en överraskning som jag skulle få av min älskade sambo, men så fick jag aldrig den för den hade inte kommit sa han. Jag var ju nästan bombsäker på att de var en jaktjacka som jag skulle få, men ack så fel jag hade.
Så igår var älskligen inne i stan när jag kom hem från jobbet, så pratade vi på telefon och åter idag sa han att jag skulle få överraskningen. Blev ändå väldigt nyfiken på vad de va om de inte va vad jag trodde att de va.

När han kommer hem så kommer han in med en jätte stor kartong, och jag förstod ju direkt vad de var.. Han har gått och köpt en diskmaskin..
De är ju alltid jag som har diskat i detta hushåll och nu tyckte han att jag skulle få slippa de..Och för hoppningsvis kan han oxå börja använda diskmaskinen..  :)
Så idag har jag varit och köpt maskindiskmedel:)
Dock är den inte ihop kopplad, men imorgon ska de komma en som ska göra de. Kul kul... Så mycket de kommer att underlätta för mig.

Nehe, får väl gå och ge godingarna kvällsmat, Siri springer här fram och tillbaka och är väldigt hungrig.
Men först ska de upp lite bilder, så håll ut Siri!


En mysig kofta                                                                          Och en svart mössa






Diskmaskinen.. är dock inte inkopplad ännu:(


Siri och jag igår, en trött och väldigt sur siri som har fått duschat
eftersom hon var ute och sprang i kohagen igårkväll och luktade inte
särskilt gott, Skorpan var inte vit hon heller igår efter en sväng i kohagen.


Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: jaaa perfekt :D kolla bilder.

BRA att du uppdaterar mkt nu :D

kram

2010-09-01 @ 21:12:10
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0