Ny vecka

Tänk vad tiden går, nu är vi snart inne i september månad, tänk, sanrt är vintern och julen här.. Usch, tycker inte om snö..

Har ju jobbat idag 11-15,30, perfekta arbetstider.. Ska jobba hela veckan. Idag har de varit väldigt lugnt på jobbet, skönt med såna dagar oxå.

Slutade de ena jobbet och började med de andra..
Trodde jag hade slutat jobba för idag, men ikke. När jag kommer hem så fick jag sån energi till att städa. Hängt ut en maskin tvätt och en andra maskin är på gång. Dammat lite där de vekrligen behövdes, dammsugit(vilket jag gör varje/varannan dag) och nu har jag även torkat golven, de är helt sjukt vad de är smutsigt på golven redan efter tre dagar, man ser ju inte de så tydligt när de är på skitit på golven, men vattenet i skurhinen är svart. Usch..Men så e de när man ha två underbara hundar.. så kan faktiskt leva med de att de bli lite skitit.

De är otroligt skönt väder ute..
ska nog ta mig en lång promenad med hundarna när min sambo kommer hem med dom.


 
                                              Bild på mig idag innan jag ska åka till jobbet..

                                       
                                                     Siri ha hittat sin favvo-plats i den nya soffan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0