ny design..

Syrran fixade en ny design till mig som är riktigt snygg.. Gött med lite nytt och inte samma gamla vanliga..

Förra helgen var jag ju nere i småland.. Hos mamma, pappa syskonen och träffade hela släkten.. Va riktigt kul. Dock var de synd att jag fick åka ner själv utan min sambo.. Han kunde inte lämna fisket så jag tog med min min skrutt skorpan och åkte ner på fredagen och kom hem på måndagen .

Fredagen var de bara mys med familjen, vi åt gott och hade de allmänt tervligt.

LÖrdagen var de kalas hos vänner till mamam och pappa, efter som han hade fyllt år och vi hade grattat han så ville han bjuda oss på mat. Va roligt att träffa lite folk man inte träffat på väldigt länge.

Söndagen var ju den stora anledningen till att jag åkte ner egentligen. Mitt kusinbarn Ville skulle ju döpas.
Fick träffa hela tjocka släkten och de var riktigt roligt.
Blev lite små skratt anfall i kyrkan.. haha


Åkte som sagt hem igen på måndagen och har haft fullt upp varje dag. Kräftfiske är de som tar mycket tid just nu. Hämtade även mina nya glasögon som jag är riktigt nöjd med. Visserligen så gjorde inte optikern så stor ändring från mina förra glas på dom nya, men de känns som att jag varit blind väldigt länge, för nu ser jag så otroligt bra och inte alls så mycket huvudvärk längre. Nu kan jag knappt vara utan glasögonen för de är så stor skillnad och känns som att jga inte ser någonting alls.

Ikväll vet jag inte vad som händer, vet inte ens vad vi ska ha och äta. Har varit hemma hela dagen och bara tagit de lugnt. OCh gjort iordning de jag ska äta imorgon då vi ska på kräftskiva, och eftersom jag inte äter kräftor eller skaldjur överhuvud taget så har jag gjort jätte god sweet chilli kyckling och en liten pastasallad till de.


Väntar innerligt på att min sambo ska komma hem som åkte hemifrån halv sex imorse och inte är färdig ännu...
Ha de bra..
















Kommentarer
Postat av: Maria

Söt du är på alla bilder, vill jag oxå va :) Snygg klänning, vart ha du hittat den?



Jätte fin design :)

2010-08-13 @ 20:07:35
Postat av: Jennie ♥

... de är också syrran som tagit alla bilder ;)

:*

2010-08-15 @ 17:13:09
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0