Förvånad..

Idag har jag jobbat från 11,00-15,30, helt perfekta tider tycker jag..
Men de börjar kännas att man inte varit och jobbat på restaurang på väldigt länge, känner sig helt slut när man kommer hem...
Innan jag började jobba idag så körde jag Malin(Min Sambos Syster) till Uddevalla till hennes jobb.

Nu när jag kom hem så städade jag iordning lite, sen satte jag mig här vid datorn och fick för mig att kolla min internetbank, och blev gött förvånad när jag fick se hur mycket pengar jag hade.. Mina skattepengar hade äntligen kommit in, och dom kom in redan förra veckan..

Undrar om jag ska shoppa lite kläder till mig själv för dom eller om jag ska göra min efterlängtande och tredje tatuering?! Vad tycker ni??
Skissen till tatueringen är ju redan färdig så Mattias väntar bara på att jag ska beställa tid till den... Men sen behöver jag ju kläder oxå.. Hmm..


Nu ska jag lägga mig framför tv:n och vänta på min älskade sambo ska komma hem..



Är jäkligt sugen...

Kommentarer
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

hehe jaha :) vad gör du då?

2010-08-27 @ 07:27:04
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0