Tisdag..

Då var tisdagen här igen..
och vaknade halv åtta imorse, älskligen skulle iväg och vet inte riktigt vad han skulle göra. Jag går upp och gör iordning mat till hundarna och frukost till mej själv. Går och njuter av frukosten i sängen framför Vakna med The Voice, tycker de är rikitgt bra och en bra start på dagen.
Vid halv tio kommer älskligen hem igen, och byter kläder till huggarbyxor. Han och Alex skulle ut och hugga ved i skogen och jag bestämmer mig för att jag ska gå upp till dom. De är en bit men de är bara gott.
Men får oxå för mig att jag ska ha med lite fika till dom, så ställer mig och gör en kladdkaka och för att mumsa till den lite extra tillsätter jag även lite salta jordnötter, riktigt gott.
Jag gör iordning kaffe och saft, packa ner tallrikar och muggar, sen när jag ska packa ner kladdkakan så blev de rätt tugnt och bestämde mig då för att ta bilen bort ist, och ta en promenad med hundarna där ist.
Skickar och frågar felicia om hon vill hänga med så hämtar upp henne på vägen.

Pojkarna blev väldigt glada för lite fika.. mysigt med lite fika ute i skogen, och hundarna busade omkring. Siri hade till och med inget koppel och de gick bra ändå.
Åkte hem efter en stund och en liten promenad blev de oxå.

Ställde mig och diskade allt när jag kom hem, tog även fram sopborsten och sopade hela huset sen blev de även att jag torkade av alla golven, så nu e de så fint så...ett tag till iaf.
Har lagt in den sista tvätten i tvättmaskinen som går för fullt nu.

Nu är hundarna trötta och ligger o sover i sängen och tänkte ta och göra dom sällskap nu.

Opps nu kom visst baby hem oxå så får nog sällskap av honom oxå:):)

Tjingeling..


Igår när dom var lite busiga..






.. det ser värre ut än vad de är




Kladdkakan jag gjorde idag, blev dock lite torr,


Hittade parbilden på mig och Christian på min bal..


..och på klassen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0