Nyss hemkommen..

Igår blev de ju en helkväll hos sara och timmy. Grillade och en massa Wii spelande blev de. Väldigt trevligt, som alltid när man e där:)

IDag vaknade jag readn vid sju och kunde inte somna om.
Gick upp och grejade en massa, gjorde iordning lite fika som jag skulle ha med mej på
Viltspårskursen.
Första gången jag är på något sånt.
Men de va väldigt kul och lärorikt. Dock är de kanske ingenting för mig, men ska ge de en chans.

Hade med mig Siri piri, och hon var duktig. Var kanske mer jag som behöver träna(massor)

Nu har jag hunnit med och städat lite och hängt ut ännu mera tvätt.

ÄLskligen är och jobbar idag, vet inte riktigt när han kommer hem. Ska försöka ha någon mat färdig tills dess men varken jag eller han vet inte vad vi ska ha och äta.

Ha en bra söndag, nu bli de att slappa resten av denna dagen.


Grillningen i fredags..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0