Nu är de inte länge kvar..

Idag är de bara tio dagar kvar tills jag och syrran fyller 20år. Vad har åren tagit vägen?!

Imorse städade jag lite och hängde även idag ut massa tvätt.(fatta firtfarande inte hur de kan vara så mycket tvätt hela tidne)
Och vid elva tiden ringde älskligen och ville ha hjälp med all fisk. När jag kom upp dit så visar de sig att vi ska åka och vecka lite nät först innan vi ska packa all fisk. Jag var ju inte riktigt klädd för att åka ut på sjön, så sprang upp och lånade en jacka av svärmor.
Var väldigt kallt att åka hela den långa vägen som vi åkte, men när vi kom fram så blev de riktigt varmt och skönt, älsklingen började på och arbeta och jag la mej ner i båten och började arbeta på lite solbränna i ansiktet(dock blev de nog inget resultat).
När vi kom tillbaka så var de bara att börja packa ca300kg fisk som skulle skickas iväg senare på kvällen.
De gick faktiskt väldigt snabbt och enkelt.

Malin kom ner och fick en lite för tidig födelsedagspresent, ett kuvert där de stod följande i:

"Grattis i förskott Sofie!
Hejsan nu fyller du snart 20 år och kanske
vill vara lite extra fin. Du har fått i present
utav mig och Christian en färgning av ditt
hår, ögonbryn och ögonfransar. Onsdagen
den 20/4 klockan 09.00 ska du vara på
svenska frisörskolan i trollhättan, och där
kommer jag att ta emot dig.
Hoppas du får en trevlig dag
MVH Malin och Christian"

Detta var verkligen en toppen present:)
Ser verkligen fram emot morgon dagen.

Nu har jag precis kommit hem, har hunnit hämta in lite ved och börjat elda. Hoppas på att älskligen kommer hem snart så vi kan äta, är vrååål hungrig.
Har dock inte kommit på vad vi ska äta, bli något enkelt.

Bli att äta framför tv;n och bårde jag och han kommer sanerligen att somna fort.

Ha de bra.


Mina underbaringar.. <3


Baby ville inte vara med på bild..




Fick bli en liten bild på mej oxå i båten..


Kommentarer
Postat av: Liinda

Håller verkligen med dig om att det var en kanon pressent!! =)

2010-04-21 @ 10:51:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0