Make over..

Nu har jag städat lite, och tvättar för fullt denna dagen oxå.
Innan dess så gjorde jag färdgit min garderob som jag började med igår mordse, slänga sånt man inte använder, tvätta en del som jag inte använt på länge och framför allt vikt ihop alla kläder och lagt dom på sin rätta plats. De senaste månaderna har alla kläder legat i en stor hög på golvet inne i garderoben. OCh tro nog att de kommer se ut så snart igen men ska verkligen försöka att ha ordning på de denna gången.

Idag fick jag en hel renovering av mitt ansikte, de var verkligen behövligt och så jäkla skönt. Fick ju de i present av älskligen och hans syster att få färga hårer, ögonfransarna och ögonbrynen. Och idag kl nio satttes detta igång. Blev vekrligen totalt nöjd med de.
Har aldrig färgat mina ögonbryn/ögonfransar så de var veklrigne kul och blev sån förändring. Malin plockade mina ögonbryn oxå(vilkeet jag heller aldrig har gjort) Sån otrilig skillnad de blev.

Tack ännu en gång för denna present!

Nu ska jag och älskilgen sy lite nät, sen blir de tacos till middag idag, var längesen vi åt detta och de ska bli sååå gott.

Nu kommer de lite bilder på hur min make over blev.


FÖRE


Efter


Blev grymt nöjd med ögonbrynen

  

Kommentarer
Postat av: Liinda Nilsson

Neee va fint de blev! =)

Kanske ska prova de där med?? :)

Visste faktiskt inte att du sldrigi plockat ögonbrynen :p HAHA eller å andrasidan så har jag inte tänkt på de! :P

Du e super fin vännen <3

2010-04-21 @ 10:46:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0