Imrogn..

Har jobbat måndag-onsdag denna veckan, och är helt slut i mina fötter.

Ikväll blir de onsdags mys med hannah och jimmy, ska bli riktigt kul, var längesen nu.
Gjorde iordning all mat igår så de är bara kycklingen som ska grillas(hur de ska gå när de regnar ute, men de är Christians problem). Gjorde en potatissallad till och så majskolvar som oxå ska grillas. Till efterrätt bli de hemmagjord Daimglass m. Jordgubbssallad. Mums mums.

Imrogn drar jag till småland vid elva tiden, blir en sväng inom systemet. Premiär imorgon juh, För imorgon bli jag 20ÅR!!!! Wiiihooo,..
Christian följer juh inte med ner men jag kommer att ha med mig Skorpan, så jag inte bli helt utan min lilla familj. Kommer saknar min sambo något så otroligt mycket. Saknar han ju bara om dagarna när han jobbar. Jobbigt jobbugt.

Nehe, nu ska de grillas.. (försöka iaf)
Ha de bra.
P.S Glöm inte min dag imorgon:P





Jag med svart hår, gillar de faktiskt... nu i efterhand.

-... men jag gillade oxå när jag hade de såhär ljust..
Få ta en funderare om man kanske ska ta och bli något av detta


Kommentarer
Postat av: Alexandra Lindström

Det tycker jag verkligen! Gisses va fin du va i håret där!

Puss på dig vännen!

2010-05-14 @ 10:58:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0